buu buuu

Blev jag rädd för någon igår? Hm...nä jag va i tryggt sällskap så det kändes lugnt! En toppen kväll!!! fyy farao så KUL!. Krille, du få komma och hälsa på fler ggr. Såå himla trevligt och skoj va det inatt!
Först var vi på en förfest där det va fullproppat med folk i ALLA möjliga utstyrslar. Jätte kul och se hur folk tar det seriöst! Imponerande!
Utgång på Corona där det KRYLLADE av alla möjliga figurer. Skalman, elefant, sailer moon, zelda, super mario, en massa med blod och massa massa flera varianter.
Jag fick äran att sminka Pär och Erik till gamla gubbar. Hubert och Herbert. haha Pär ägde Corona. Folk ville ta idolbilder med honom. sååå underhållande. Jag fick ont i magen av skratt. Fler sånt!

Idag har jag jobbat på studion. Längesen sist. Augusti faktiskt. Härligt att få träffa goa arbetskamrater. Skönt att va hemma nu och njuta av söndagkvällen med lite True Blood.


Elvis GILLAR sitt nya träd! =)

Kommentarer
Postat av: ida

Läste jag True blood i det här inlägget??;) Grymt jobb med killarna Carro!!

2011-10-31 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0