Sena natten

gääsp..eller nä jag är faktiskt inte jätte trött nu, det har gått över :P
Anledningen till att jag är vaken så här dags är aboslut inte på grund av något annat än att jag håller på att
baka bröd.
SANT! mitt i natten. Men så god frukost jag har att se fram emot..=)
Promenad, sminka, allt det där vanliga. Hade helt slut på frukost i kylen..endast lite juice. Och kl  9 ska jag vara hos en sjukgym. Sedan direkt till jobbet. Fredag idag. Oh så jag längtar att få kliva upp och njuta av det smaskiga brödet.

I helgen väntas något spännande. På lördag ska jag nämligen delta i Make up stores modeshow. Såå roligt och minst lika spännande! Mimmi gör mig sällskap, thank god!(+28st andra) ;D Kl. 21 på Allstar kör vi.
Sedan blir det en höstplåtning på söndag. En skoj helg framför mig! =)
Först en toppen fredag!

NU sängen. gonatt


Kommentarer
Postat av: resumes

You know, I prepare meals at night often too))

2011-10-23 @ 05:39:35
URL: http://perfectresume.org/
Postat av: Mimmi

Söt du är! :)

2011-10-25 @ 02:27:59
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0