åååååååh nu flyttar jag

Iaf så flyttar jag i mina tankar! Varför här? Varför sverige och varför norrland? Ja en morgon som denna så kan jag inte annat än tänka just dessa tankar! Ute så bokstavligen V R Ä K E R snön ner,,,IGEN!!!!
Påsk helgen har varit helt underbar med klarblå himmel och strålande sol. Allt man kunde önska.
Nu är helgen slut och likaså det fina vädret. Man blir ju deppig, 10e april och fortf massor med snö kvar. Kommer vi få någon sommar iår? Om det bli så så varar den väl i 1-2 månader sen är det kallt och på väg på vinter igen. Jag är inte bitter ;) Tänker på alla fåglar som trodde våren va kommen, blommorna som blommat och hur dom överlever det här?

Min dag spenderas inomhus så slipper jag se vad som händer där ute. Måste ändå göra klart hemsidan, tvätta allt från ihelgen(då alla kläder luktar skoter/eldrök). Åka och simma.

här kommer ett fåtal bilder. Skönt och se på dom istället för ovädret bakom ryggen på mig.
Greta och Emil har också haft en rolig helg.
Greta som är med överallt, ville bla. också pimpla, kutade ner för berget(2ggr) när vi hade bobrace. Hon va glad att hon fick åka skotersläde upp ;) hehe
Emil ville mest sitta vid elden och smaka på korven, palten och allt vad som slank ner. Kasta snöbollar va också helgens nöje ;)
Ingen var gladare än Elvis när vi kom hem. oj så han pratat. Kurrat och kelat.
Nu är allt i sin ordning igen.






Kommentarer
Postat av: Sparky

Vad mysigt ni har haft det!! :)

2012-04-19 @ 15:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0