Happy face!

Lyssnar på  favoriten David Guetta, just nu Without you! Kanske är jag hes imorgon, då vet jag varför ;)

Ljuvliga lördag! Började igår men att jag fick besök av mam&pap. Va hade en liten "halva familjensamlade middag". Trevligt! Idag var jag uppe halv fyra på morgonen,,,ute med hundarna...och jag kan säga att det va helt fantastiskt ute! Ljust, varmt och MASSOR med fågelsång. Va ute en extra stund bara för att det va såå HÄRLIGT!
Förmiddagen spenderades med mamma, vi bytte gardiner, jag monterade ihop mina nya sänglampor.
Och sedan 12.30 så va det dags för PREMIÄRMATCH HEMMA FÖR MSK,..mot SOLLEFTEÅ!! hihi ALLTID lika roliga matcher. ;)
Päras lag vann, Grattis msk och Grattis älskling till MÅLET! Bra jobbat alla, bra hejjat av oss på läktaren.

Efter det åkte mam&pap hem igen och pär åkte på festligheter med jobbet.
SJÄLV åkte jag hem, packade sminkväskan och begav mig till IKSU SPA. Där va det svensexa. Många glada grabbar med humöret på topp! Jag sminkade den blivande mannen till DRAG QUEEN! :) :) Alla blev väldigt nöjda med resultatet och jag hade HUR KUL SOMHELST!!
Insåg när jag åkte därifrån hur mycket jag älskar mitt jobb. Så varierande både på uppdrag, personer man få möta och allt!! Inget är det andra likt! Och jag få vara kreativ. Just looovin it!
Nu njuter jag av det OCH att det FORTF ÄR LJUST UTE!!!, med godis och hög musik!
Snälla känsla som ger mig denna lycka, STANNA KVAR!












Gillar att ha sjalen över huvudet!
Värmande och snyggt.
Ja det är min nya stildetalj ;)





































Var rädda om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0