CCstyling.se

Äntligen får man vakna till lite SOL!! Däremot så va morgonpromenaden inte alls skön.
Igår efter jobbet åkte jag och tränade på IKSU. Kände mig så himla nöjd som åkte dit även fast jag va mega trött och klockan va halv nio. Tyvärr så tog min gläjde snabbt slut då jag klantar till mig på väg hem, missar helt en hög trottoarkant vilket gör att jag landar på utsidan av min fot som vrider sig helt fel. Stukning hej och välkommen! Gillar också hur löjlig man blir...challaalaaa ingen såg det där - tänker jag och går vidare och låtsas som ingenting!
men hallå det gick ju INTE! hade sån smärta att tårarna nästan kom, foten pulserade och jag va en rejäl halt höna!

Idag är det aningens bättre men är fortf halt och då när man ha en greta som bara vill va ute och gå o gå o gå så blev det rätt jobbigt. ;/
Nu är vi ju inne igen och jag har tagit tag i städningen. Dammsugit, dammtorkat och skurat hela läggan. Sweet att ha det gjort innan helgen. Det luktar min favorit blomma Liljekonvalj här hemma nu :)

Åh nu ligger min hemsida uppe. Spana in den vettja! :D
http://ccstyling.se


Ha en underbar helg alla fina!!!

Detta är Greta. 2 år Papillontik. Hon är nu i löpen och är därför väldigt jobbig vissa stunder. Typ nattetid när hon går runt runt och gnäller vid dörren. Nej hon behöver inte ut och rastas. Hon söker efter sin älskare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0