överkörd

Så känns det i min kropp idag. Var på Iksu med Karin igår där vi först värmde upp, jag på cykel och hon löpte intervaller. Sedan va det 45min total training. My god!, på sekunden när passet tog slut så föll jag och många andra ihop på golvet. Det va så siiiiinnes jobbigt!!! Och det känns idag. Värre lär det va imorgon. Men det är ju hälsosam värk iaf ;P Och inatt känns det inte som att jag sovit. Urk va trött jag är! Ute är det dimma, grått och nästan regn. Stress, ångest, och många blandade känlsor över hur min vardag ser ut just nu.
Efter promenaden med hundarna imorse så tog jag kameran och begav mig ut igen, för att fota lite, alldeles fööör länge sen sist! 

Igår öste regnet ner och jag spenderade min dag mestadels inne, det va äntligen dags att ta tag i min lilla systers tavlor..igen!! Nu är dom snart färdiga! :)) Små detaljer kvar, det roliga. :)

Imorgon ska jag plåtas med Fredrik. Jag måste klura på hur smink och hår ska se ut. Och vad jag ska ha för kläder!?

Någon bild på min nya frisyr kan jag inte bjuda på. Om en vecka får ni se ;)


Titta vilket underbart väder det är här uppe i Umeå!? Vår? Maj nästa vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0