Allting blir inte

Alltid som man tänkt sig! Idag var en sådan dag, minst sagt! Var övertaggad imorse, pumpade ut Gaga låtar i högtalarna! Så skulle jag & min stjärna börja våran fantastiska heldag med en ridtur. Den va mysig tills det mysiga tog slut. Jag blir i galopp- avkastad, översprungen och sparkad. PANIK, chock, förtvivlan, ilska , många känslor på samma gång! Får ju bara inte missa Gaga!!! Underbara vän som tog så väl hand om sin haltande/ söndergråtna vän.. Akuten var ett faktum.. Danderyd akut vilket bra ställe:) Blev dock där i för många timmar! Men med snäll personal på Globen så kunde vi i sista stund glida in. Även dom väldigt hjälpsamma! Och gissa om jag blev glad igen?!!!! HON var helt AMAZING!!!! Mörbultad, ihopknycklad, blåslagen och en jävla smärta. Men oj så kul vi haft!! Dom timmarna fanns bara lyckorus! :)
Käkat starka piller nu så förhoppningsvis kan jag sova 2 el 3 Tim. Imorgon bitti få jag åka hem.
Och även fast det blev så här idag så är jag så tacksam för de helt underbara människorna som jag haft runt om mig hela dagen, det betyder allt och jag fick avsluta med den bästa show jag sett i hela mitt liv!!! Med det säger jag go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0