Dagen när Greta

hittade sin kärlek!
Älskar mina gulliga djur. Dom ger mig sån glädje. Vilket jag också tror att jag ger dom.
Men idag på våran morgonpromenad fann Greta sin nya kärlek! Nere på 4H gården här på Nydala. En söt kalv som på långt håll fick syn på oss. Det började genast vandra mot oss. När vi var framme vid stängslet så var även kalven det.

I alla mina år har jag växt upp bland små söta kalvar. Den här var speciell. Och det blev som att kalven och Greta hamnade i en egen liten bubbla. Dom bara tittade på varandra med deras snällaste blick. Jag kände kärleken.
Helst av allt skulle Greta vilja flytta dit. Landet. Djuren. Jag känner igen känslan ;)
Hon och den fina kalven är iaf nu ett kärlekspar.Greta la sig utanför stängslet och VÄGRADE gå hem. Jag stod där säkert i 15-20 minuter. Trodde hon skulle tröttna men oj så fel jag hade.
Så från och med nu ska vi gå förbi där 1gång om dagen ;)

Tur jag har en trogen Emil iaf ;D

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; wow, tusen tack! :D

2012-08-24 @ 17:33:53
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0