Jag gillar!

Under min resa till bröllopet i Storforsen fick jag syn på många söta renar! Även tre små renbäbisar.
Can't help it- jösses vilken lycka! :D Tvärstannade bilen och fotade såklart!

Mamma Ren
Bäbis Ren

Kändes lite som att vara med i jägarna filmerna när man körde där mitt ute i ingenstans. Skog, skog, skog vart man än tittade! Renar längs med vägkanten. Knappt någon mer än jag ute på vägen den tiden på lördagmorgonen.
Jo plötsligt dyker en vit skrutt buss upp från ingenstans och i den sitter en person i helklätt svart, det enda som syntes var ögonen. HJÄLP!, inte tid för motorstopp nu - var såklart min första tanke. Haha körde järnet ifrån honom. En bra bit längre bort stod en likadan person vid vägkanten. MEN SNÄLLA, skojjar ni nu!? Men denne person hade en liten hink i handen,,Då förstod jag att det va nå stackars bärplockare! uuuh. Inte avis.
Sedan mötte jag även ett gäng karlar som stod och glodde på mig när jag kom körandes. Mitt ute i skogen...där stod det typ 8 äldre karlar i en p-ficka och gjorde vad? Tjuvjägare var min första tanke då! haha Men nää snälla Carro DU är inte med i jägarna. MEN ändå jag skrattar! Lite kul att vara och köra sådär långturer där man aldrig varit förr och lite extra kul när man har sån sjuk fantasi.
Storforsen- JÄTTE FINT!!! :)
slutpratat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0