Min heliga måndag!

Efter den intensiva veckan som varit så blir dessa lediga måndagar heliga! En dag då man bara är! Och gör de saker man vill men framförallt orkar göra. Helgen har förövrigt varit toppen!! Bilder kommer

Min dag har sett ut som sådan; På förmiddagen va det strålande väder! Underbar promenad! Sedan gick jag till ett ställe där man kör radiostyrda bilar. Träffades där med jobbet för lite lek. Jag tog mig till final men där va jag chanslös mot grabbarna som inte verka gjort annat :P hihi Kul va det! Och efteråt åt vi lunch tillsammans. :)
Hemåt. Kände att man borde gett sig ut i finvädret för yttligare en promenad (mest för hundarnas skull) Men vi hann inte gå länge alls tills solen gick och gömde sig bakom molnen. Det va nästan så jag blev glad.. :/
Då kunde jag gå hem och ta mig en powernap. Sagt och gjort. Sen hade jag energi att baka lite. Träna på iksu. mysa med familjen.
Pitekaka. Hallon/blåbärs muffins finns nu i vår frys ;)


Nu ska jag sova igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en underbar helg trots all feber o influensa! Tur att vi ses snart igen! Kram kram!

2012-02-27 @ 23:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0