snorig och bläää

Ja denna förkyldning! Men nu går det mot rätt håll! thank god!

Igår va jag däckad...eller jag fick bara hålla mig inomhus. Tro ni jag höll mig stilla? Ganska! Jag ägnade min dag till att måla på lillasysters tavla! Det tar sig! :)) Är så roligt. "Jag vill måla måla måååla, måla hela världen lilla mamma!" ;D

Idag är det alla <3 dag! Tänka sig...jag har aldrig förstått det där med att uppvakta en sådan dag? Det känns som "man måste bara för att det är en sådan dag" Meningslöst!
Så ni får gärna uppvakta mig alla andra dagar på året, det gillar jag mkt mkt meeeer ;))
Sen att det trillar in gulliga sms, ja det är ju alltid fint! Vilken dag det än är! <3

Imorn väntar en jätte bra dag!! Först tänker jag vakna upp, frisk som en lärka och gärna till sol ute! Sedan väntar en underbart mysig lunch tillsammans med bästa Maud och Kajsa! Längtar! :) Efter det blir det full fart på jobbet! På vägen hem förbi h&m sedan iväg för träning!! Wooho taggad!






Kommentarer
Postat av: Annica

Hej,



Det finns en Elvis 2 eller 1, gissar på att han är äldre än din, på katthemmet:

http://www.djurhjalpen.nu/katthemsbloggen/



Visst är de lika? :)

2012-02-19 @ 11:13:37
Postat av: Carro

Jaa men super lika! :) Och rätt gissat,han är äldre än lille elvis här ;)

2012-02-19 @ 15:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0