Takdropp

och fågelsång! Igår va en helt fantastisk dag! Vilket väder! :))) Började jobbet kl13 så innan det hann jag med en lång promenad i en varm sol!! Skottade bort all snö från balkongen, putsade fönster och bytte till lite mer vår liknande gardiner i köket! Sol och ljus= en x-tra effektiv Carolina. ;)

Just nu sitter jag och sjunger med till Dannys schlager låt "AMAZING"! Visste redan när jag hörde den för första gången i lördags att det skulle fastna. RÄTT!  Gilla eller inte ,den vägrar då lämna mitt huvud! Och i måndags på mitt favvo dans pass så körde Maria den som finallåt! Detta gör ju att jag inte bara sjunger med, nu kan jag dansa till den också ;P

Onsdag idag. Jobb, träning och så inte så mycket mera. Effektiv igår. Mindre aktiv idag. Vädret är helt magiskt fint idag också! Lycka

Här är från ihelgen. Vi friade systers 30års dag!

precis SÅ HÄR tycker VI att korven ska va GRILLAD! ;D muuuums!

För att va första gången ser den bra ut! Och till nästa gång så vågar du nog sista ner, fast det är iofs inte lika coolt ;) hihihi

Har velat fota istappar hela vintern. I helgen blev det av. Vackert tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0