2012

Nu är året här. 2012. Jag tror. Jag tror på Mayaindianerna. Kanske kommer inte hela jorden gå under. Men kanske att många delar av vår jord kommer att försvinna/förstöras. Kanske är det exakt vad som behövs för att få någon ordning på denna planet. Som den behandlas nu så är det ju bara att tacka för varje dag som man få ha det så bra som man har!
Skrämmande men se bara; redan 1:a dagen på det nya året så varnas alla i Trondheim att fly pga jordskred, och jordbävning i Japan.
Detta år tänker jag ta vara på varje dag liiiiite extra mycket! Och mitt andra nyårslöfte blir att göra 2 st resor(utanför sverige).

Nu är jag iaf tillbaka i Umeå. Och innan idag så ha det varit ytterst lite snö..nu vräker det ner!! Like it! Gjorde första arbetsdagen idag också. Ledig imorn. Rätt så skönt att mjukstarka året ;)

Har just suttit och gått igenom korten från julen. ååh den va så BRA! ÄLSKAR julen och att få vara hemma i den fridfulla miljön tillsammans med alla i familjen ( inkl. alla djuren )


Julgranskulorna här var till min bordsdukning

Kvällen före dopparedan så klädde vi systrar granen

Så vacker och grann gran med alla de fina klapparna som vilade där under


På julaftonsdagen gick vi en lång och härlig promenad i den vackra vinterskogen

Elvis,mamma maja och sune (tv) hade väldigt skoj ute i snön

Att sitta i fönstret och spana in småfåglarna utanför var en favorit.
Här med Astrid <3

Helt fantastiska vinterdagar
MASSOR med SNÖ,SOL&BLÅ HIMMEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0