Nu är vi igång igen

Idag så körde vi igång med programmet "Fråga Doktorn" igen efter juluppehållet. Fick träffa yttligare två stycken från mitt nya favoritprogram "Mot alla odds". Alltså NI HAR VÄL TITTAT PÅ DET NU!? Det är så bra, fascinerande, imponerande..jag kan babbla hur mkt som helst om hur intressant jag tycker det är. Kan det bero på att man väldigt gärna själv skulle vilja göra en resa till safari världen? Men absolut inte under deras omständigheter. De är helt otroliga! Punkt

Imorgon är det tisdag, veckans längsta dag! Går in med inställningen om att det kommer bli en TOPPEN dag,lättsam och kul! Många spännande möten då också. Mitt jobb är världens bästa! =))

Idag när jag gick min morgonpromenad så gick jag mest med huvudet böjt uppåt. Det var mulet men på vissa ställen så kunde man skymta den ljust klarblåa himlen, samt en sol. Åhhh hela min kropp och själ skriker efter lite resande. ;)
Igår smörjde jag in mig med BUS(brunutansol) Är rätt dålig på det, så flammigt blev resultatet men man känner sig iaf ändå lite piggare med liiiite gnutta färg ;)

Sängen here I come


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Gud så drygt!! Less jag skulle bli, speciellt när man verkligen vill måla klart de. Du får nog helt enkelt köpa en annan färg och måla om det! :/

Jaa, det vill man verkligen!

Träningen går riktigt bra och det är sjukt roligt! :) Jag har blivit så taggad så jag känner att jag vill komma tillbaka till gymmet igen också! Hahaha, ett sport år detta kanske blir.

Ja, det tycker jag absolut att vi måste. Nu kom jag på att jag har glömt bort att svara på ditt sms också, får ta å göra det!:) Vi måste ju planera lite för plåtningen också! Ska fört å främst ta å se det där avsnittet också. Såg att det vankas fest nästa helg också ;)



Du är inte ensam om att få resa. De där med brun-utan-sol kommer jag hålla mig borta ifrån, blir bara flammigt å konstig brunfärg, nä usch!hahah! Vi kanske borde dra på en sport resa ;)

2012-01-30 @ 22:45:10
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0