Tillbaka

Det har varit tyst här ett tag nu. Kan bero på att jag inte alls har spenderat mina små lediga stunder här vid datorn.

För exakt en vecka sedan idag körde världens absolut snällaste pappa upp mig och hundarna till Umeå igen. 23mil enkel väg. Upp- lämna av oss- sedan direkt hemåt , 23 mil igen. Underbart snällt!
På måndagskvällen var vi bjuda hem till fam. Tegern på middag. Och det va som alltid supergott men framförallt så himla trevligt!!!
Sedan drog arbetsveckan igång. Det var många intressanta gäster som besökte oss. Jag tycker att ni borde titta på "mot alla odds" på tisdagar kl. 20. Dom är helt otroliga.
Helgen har varit härlig. Det har blivit en hel del skidåkande. Både med och utan hundar. Kalas hos josse&macke på lördagskvällen. Och igår var det fotbolls tittande här hemma för hela slanten. Tur jag kunde roa mig sj med annat som att åka och handla lite nya blommor( som elvis redan håller på att jävlas med;P;/), träna lite på iksu, se skidskytte och leka med e&g.

Nu är det återigen måndag. Ledig idag. Super skönt. Jag ska mest va hemma. Måla lite på tavlorna till syrran. Tvätta och ja sen ikväll är det favorit passet Aerobic dance. Den här dagen går nog som alla andra förbi en i en rasande fart.

Jag saknar solen och den klarblåa himlen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0