F*ck this weather

Vet inte om det är vår,sommar eller höst ute? Men vädret är då så himla dåligt idag att man inte kan/vill göra annat än att vara inomhus!... Jag har tack och lov arbetat idag så man har inte behövt vara ute ;) Sen är jag nog som många andra svenskar inne på resebolag och kollar resor till sol och värme!
Nu har jag gjort första veckan på nya arbetsplatsen, Lagerhaus. Kul är det, härliga arbetskamrater och vänliga kunder. Sen när man gillar typ 90% av alla prylarna i sortimentet super mycket så gäller det att hålla hårt i plånboken ;D

Åh jag saknar mina djur. Utan dom är JAG INGEN!! Förstår inte alls hur andra klarar sig husdjur?
Det är TOMT, ENSAMT, TRÅKIGT, MASSA DÖ TID, DÅLIGT MED PROMENADER OCH BUS!
NÄ HERREGUD FICK JAG VÄLJA SKULLE JAG JUST NU SITTA UTE PÅ LANDET PÅ EN EGEN GÅRD I EN LADUGÅRD MED MASSOR MED DJUR RUNT OM MIG!!!!!!!!!!!! Det gör gott för mig själ!

Kolla in dessa skönheter som är några av alla dom som jag får ha kring mig på hemmaplan,
Landet- the place to be!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0