hjälp!

Vart tar all tid vägen!? Jag har hunnit vara hemma i över en vecka hos mamma och pappa. Fyy fasen så underbart det är! Jag har verkligen haft semester och njutit av allt och alla i min närhet <3

Nu är det slutet av juni och jag påbörjade mitt nya sommarjobb i måndags. Jättekul! Ni få höra mer en annan gång. Nu måste jag sova så att jag kommer i tid till morgondagens arbete.
Har suttit i en timma och bara skrattat åt mina älskade lillasystrar, Tona och Marre...herregud va fina bilder vi fick på oss tillsammans. Vi kan det där med att SKRATTA ihop!, det kanske syns ;) <3 <3

Det finns så många bilder som jag vill dela med mig. Men hinner inte nu.





Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

Ååååå jag vill ses :(

Du ska inte till sthlm nån helg?

2012-06-28 @ 07:17:59
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0