Inte så trevligt

...men ack så mysigt!... Det är stormvindar ute och regnet vräker ner!!!
Det enda som är synd att jag blir så fruktansvärt trött utan solens ljus.

Har just kommit hem från arbete. Idag har min arbetsplats varit The Studio. En lugn dag med trevliga kunder är aldrig fel =) Nu njuter jag av att bara ligga inne denna regniga kväll, med middag,godis,film och bästa sällskapet.

I onsdags så gjorde jag ju ett styling uppdrag för min kompis Jennie. Hon ville ta gravidfoton nu när snart barn nummer 3 kommer till världen. Jag var inte nara stylist då, utan fick även aggera fotograf. Hihi otroligt kul hade vi. Och fina bilder på henne och magen blev det! Jag kom även på den roliga idéen att måla med fingerfärg på magen.
Som alla kanske vet, så fullkomligt älskar jag att måla och få gå lös i min kreativa värld... och samtidigt få kladda... måla med fingrarna på hennes mage hur kul va inte det!? JÄÄÄÄÄTTE KUL!! ;D Bäbisen va inte lika nöjd, började rulla runt och sparka när jag hela tiden duttade på denne lilla krabats hus. hihiihi oppps. Extra utmanande för mig att måla när magen helt plötsligt rörde sig ;)
Vad tycks?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0