Goddagens

Helgen är förbi. Men bra har den verkligen varit! Solen har varit framme mest hela tiden även fast jag har arbetat både lördagen och söndagen så kändes det lättsamt.
På arbetet i lördags spreds sig ett rykte om GRATIS BEN&JERRY GLASS nere vid kajen... Man tänkte ju att det finns ju inte i denna värld? För det första att något skulle vara gratis. Och sedan att den dyraste och godaste av alla glassar skulle va  G R A T I S !? ... Min nyfikenhet samt passion för godsaker gjorde att jag va tvungen att ila dit så snabbt jag slutat. Och vilken dröm,,,det var sant! MUMS!! Skynda dig mig att sprida det heta tipset vidare ;)

Efter det var jag och gjorde yttligare ett jobb med mitt företag CCstyling. Sminkade en tjej vid namn Anna. Hon fyllde jämt och hennes vänninor hade bokat in mig. Så hon var själv helt ovetandes om allt som hände runt om henne. Oj så kul sånt är! Man borde överraska mera ;D



Igår var det också en bra dag. På morgonen var jag och fotade små fågelungar. Japp dom har kommit till världen nu..åHH SÅ SÖTA!! Sedan var jag,Emil och Greta på hunddejt med Sandra och Hajen. Vi tog en riiiiktigt lång och mysig promis längs med älven. Dom små liven såg ut att ha det så skoj tillsammans,,så nu blir det mer hunddejter framöver :)) Och på kvällen körde jag ett kort arbetspass. 


Det här veckan går jag på semester också, 1 vecka! Woho så skönt det ska bli. Har redan sisådär 20 olika projekt som jag vill hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0