en tysthet

som jag idag avbryter. Oj va längesen jag hade tid och skriva här. Men nu få det bli bättring! Däremot så är det så mkt som snurrar i mitt huvud. Ha en hel del på g så det här med tid till att surfa det är inte mitt prio 1.

En uppdatering sen sist. Pär och hans familj har varit iväg på solsemester. Jag och gos djuren ha varit hemma och hållt ställningarna. Förra helgen tog vi bilen och åkte hem till mor&far&lillasyster. Emil,greta och elvis blir obeskrivligt lyckliga! FRIHET!!! Dem springer in och ut hela tiden hihi ;D
Jag tog på lördagsmorgonen en helt fantastiskt fin skidtur, bara öppna dörren gå ut och ställa sig på skidorna och åka ut på sjön med greta skuttandes bredvid. Rådjur, rävar och andra små djur fanns där i skogsdungen och lurade på oss.
Kalas, besök hos lillasyster, sola på altanen,.. ja mkt gott blev det.
På måndagen åkte vi upp till Ume igen. Med oss var mamma och moster. Trevligt! De stannade till onsdag em. Vi hann gå en sväng på stan, fika på Nk. Bästa va att man inte behövde känna sig ensam ;) Och mamma hade med sig mat, moster tomtegröt och kladdkakemuffins. Inte behövde man svälta heller! ;P

Nu den här helgen så ha vi tagit det chillidill! Pär kom hem i fredags och ha mest velat sova sen dess.
En promenad i solen till söta Leia igår, godiskväll med mello final, solat i en snödriva på sjön idag. Skidor på tvn resten av dagen. Och vilken dag, redan 3 svenska medaljer! wooho. Och nu väntar damernas masstart. Helenas sista lopp!!! Fy det kom som en chock, inte alls kul! Men grym ha hon varit! Nu är det dags för min Marre att ta steget upp ;) Först masstarten, kan det bli medalj!? jaa det tro jag!

måndag imorn och jag ÖNSKADE att jag fick åka och jobba på mitt bästa arbete. Men ikke. Denna vecka är jag hemma och tar itu med ALLA MINA MÅSTEN!!!!!
Hoppas på soliga dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0