...

Tydligen får man göra lite hursomhelst.
Jag har gått från timanställd, till fint sagt "mellan två jobb", nej arbetslös...
Nu har jag ju mitt nystartade företag att falla tillbaka på eller hur? :/
Den frilansande make up artisten!
Att svika mig och göra mig förbannad!.. Är det positivt? Kanske. Just idag får ni inte det svaret.
Helgen har varit jobbig men jag har faktiskt kunnat stöta bort dessa tankar på hur folk kan bete sig! Förstår de vilken sits det sätter mig i?
Tack fina familjen för en kalas bra lång helg! Skulle göra om det idag igen om det gick!
Idag kom dock de där bortstötta tankarna ikapp mig och någon höjdar dag tänker jag INTE säga att det är!

Däremot kommer snart lilla Leia och muntrar upp mig. Jippi!
Sedan blir det dans med Karin igen. Yes då få man svettas! Och bränna lite av all choklad jag råkat proppa i mig idag.
Låt oss glömma de som svikit dig och ägna tiden till de som finns där för dig, din familj & dina sanna vänner.

Rådjur och rävar ser man varje dag när man är hemma. När jag kom hem så kom även tofsvipan. Det om ngt är ett vårtecken! :) Och titta vad lite snö!! Här i ume få den gärna också dunsta bort.

Så här ser det ut när vi ska va seriös och ta syskonbild! Många skratt och lite allvar ;D
Måste bara visa hur fin våran Astrid är också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0