Fräknar på mina kinder

YÄÄÄÄS!!
Idag är det en BRA dag!! Uppe med tuppen, gick med hundarna vid 8 imorse. Sedan in och röja lite. Kl. 10 blev jag upphämtad av Eve. Då begav vi oss till Olles spår på Klockarbäcken för 1 mils skidtur! Vädret ute är helt UNDERBART!! Skidspåret var inte det bästa efter några dagars stormväder. Massooooor med barr&kvistar. Det gjorde det hela lite jobbigare. Men i detta väder, klart värt det!
Nu efter en smaskig lunch har jag tagit med hundarna ner till sjön. Satte oss på bryggorna som har tinat fram. Solen värmde i våra ansikten och vi kände lukten av grillad korv från killen bredvid samtidigt som vi tittade ut över den vita istäckta sjön där hundar och ägarna rörde sig fritt.
Nu ska jag dona på lite mer här hemma sedan kommer snart P hem. Då ska vi iväg till Sörmjöle för hustitt.

En BRA dag med massa ute aktiviteter som har resulterat i att jag har fått färg i mitt ansikte lite här&där.
Vår vår du är såå välkommen!

Greta och Elvis myser i kojjan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0