lovely day

(tagen förra sommaren. Känns underbart att gå mot dessa tider!)

Ja om gårdagen va skittrist så är denna dag helt ljuvlig!!!!
Eve och jag gav oss på nydala spåret idag! Tänk så lätt det kan gå att åka utan massa barr&kvistar ivägen;)
Sol sol SOL, klarblå himmel. Det är varmt ute! Ja ni hör ju!! Vad kan man klaga på? ;)

Efter det en promenad med vovvar, inte lika kul när dom blir grusiga&skitiga upp över hela benen och magen.
Duscha duscha både hundar och matte. Efter det begav jag mig( med vårjackan&solglajjorna på) till mitt efterlängtade jobb. Där verkade allt va sig likt. Fick mig en mysig fika stund med fina Anneli. Nöjd och glad tog jag mig hemåt. Med en busschaffis som tyckte att jag behövde gå lite extra, eller så ville han bara inte släppa av mig. Men det gjorde mig inget en dag som denna =)

Har gått och lämnat Elvis hos sina vänner Sune&Semla. Hihi Det känns bra att kunna ge honom lite miljöombyte samt lek&bus men några andra än mig&hundarna.

Nu ska vi ladda för en skön fredagkväll. Tacos, godis och filmmys står på mig lista.

Ihelgen vill jag avnjuta en sådan ute i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0