tuta och kör!

Helgen har varit lika toppen bra som man hoppades på! Igår bestod dagen av fika på stan med Sandra från jobbet. Mycket trevligt! Sedan en kort sväng på pärs premiär match. Bestämde mig snabbt för att ta hundarna och köra till Ida och hänga där. Smart val! Trivs alltid lika bra i hennes sällskap! =) Sedan kom grabbarna hem. Pär och jag åkte hemåt, köpte med oss thaimat och hade filmkväll. Skönt!
Idag har jag träffat(fikat på stan) Sandra idag igen! =) Vi hade hunddejt. Va på fiket "Skallet" på Haga. Super skoj! Massa hundar där. Hajen(Sandras systers hund) blev snabbt förälskad i Greta. Greta själv undrade vart hon hamnat och blev helt slut av allt som hände runt om henne. Men hon gillade det. Och har sen vi kom hem,sovit väldigt gott ;)

Nu laddar vi för en ny vecka. Imorgon har jag en hel del att fixa med. Ska blir roooligt! =)

Och nu när jag har startat eget så är det bara att höra av er om ni behöver smink&hår fix till något bröllop,bal, fest el liknande =)) Jag är så taggad! Ska fixa med hemsida och sånt också men det kan ta sin tid innan jag fattat hur man gör sånt ;) Som sagt. Vad ni än vill bli fixad till, hör gärna av er!

Sov gott

Sofia som var min första brud år 2007 =)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

Kul att du äntligen startat eget!! MÅSTE hälsa på dig i sommar! MÅSTE och SKA!

2012-03-21 @ 11:27:50
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0