Ytterliggare ett vårtecken!

Idag när jag gick morgonturen med hundarna blev jag så frustrerad över hur MKT snö det faktiskt är kvar här!:(
Pratade med bästa vännen Marielle på hennes 22års dag igår. Och tydligen så var all snö typ borta där(Östersund). Likaså hemma i Helgum som jag sj fick bevittna i helgen som var. JAAAHaa men här ha vi fortf snö upp till knäna. När jag kom tillbaka från promenaden skulle jag få bli lite lyckligare :) Längs med husväggen så hade flera tussilago knoppar kommit upp ur marken. 1timme senare går jag över med Elvis till syster. Tar med kameran för att fota knopparna...då har dom redan slagit ut! Amaziiing! Det gick snabbt! ;) Solen värmer minst sagt idag! tjoho.


Från härligt gula tussilagos till en klart lysande halvmåne och polstjärna.
Jag är ständigt ute med mig kamera, dag som natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0