5 fina år tillsammans

Idag är det alltså återigen 19e maj. Dagen då jag och Pär har våran årsdag. Detta året bli det 5 sammanlagt.
Tänk att tiden hela tiden går. Vilka va vi för fem år sedan? Och vad har hänt till idag? Vi har&har haft det hur bra som helst tillsammans iaf <3

Jag har arbetat hela dagen. Solen har varit framme och då bruka man ju måsta va inomhus och arbeta.
Kom hem vid halv sju ikväll. Fick mig då en väldigt god 3rätters middag, lagad med mycket kärlek. Uhhh jag åt så jag må illa ännu... lätt värt ;) Snäll pojkvän. Han kan ha haft en baktanke med det hela då det efter middagen va fotboll på tvn?...hmm.. En spännande match som jag så snällt såg tillsammans med honom. Vi skulle ju trots allt ha en mysig 5årsdag kväll ihop. "Pärs lag" vann så det ha varit hysteriskt här. Jag undrar om han hade märkt om jag försvunnit i sådär två timmar..knappast ;) Han är då minst sagt lycklig nu och det är ju bra. Oså har han börjat lunga nerverna nu också vilket betyder att jag kan få sova i ro nu ;) haha

Pär, störst av allt är kärleken! Glöm inte det hihi Kärlek till dig från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0