Helgen är slut

Samma sak, varje år. Våra vikingar till grannar. Gillar det så mycket. Haha man kan inte bli annat än glad.

Partydraget och deras seriösa bygge&utstyrslar. Verkligen inte ofta det är helger som yranhelgen.


Helgen är slut. Nej såå tråkigt! Den här helgen hade mer än gärna fått vara minst dubbel så lååång. Vips så va den bara slut!? Inte okey. nej!
I fredags kom bästa lillasyster hit. Jag jobbade till 14, sedan va vi på NK och fikade gott. Hem, ut med hundar, göra ärenden,äta god middag ute i solen på balkongen,filmtittning med m&s mm. Lördagen jobbade jag också, tack och lov för morgonpass. Mötte upp syster igen direkt då jag slutat. Gick på stan och panikletade skor,byxor och annat trevligt. Ont om tid. Hem, plockade upp hundarna, åkte till djurmagasinet och köpte massa ben så att deras kväll skulle va räddad då ingen av oss kunde tillbringa kvällen med dom.
Sedan gjorde vi iordning oss för kalas med tårta och bubbel för att sedan dra ut på allstar, äta gott och dansa natten lång. Mycket trevligt!
Och kul att va ute när Loreen vann, vilket drag det va! Hon är ju så jäkla bra, fanns ju bara en enda vinnare!,SVERIGE!!!!
Igår vaknade man upp och tack och lov så mådde man prima bra. Trött men det va ju väntat. Ännu en dag med kanon bra väder, vi gjorde en stor och smarrig picknick, gick ner till nydala och la oss där. Solade,åt,fikade och spelade plump.
Efter det var det dags att skjusa syrran till tåget. Whä. Tiden va alldeles för knapp. Alldeles för mycket som ville hinnas med. Men jag är glad att hon kom upp, så vi fick spendera helgen tillsammans.
När jag kom hem igen, tog jag en kudde och filt,,,gick ut på balkongen och la mig och sov i en hettande sol med hundarna i en timme. HUR HÄRLIGT SOM HELST! värme

Nu är det måndag igen. Hur denna vecka blir återstår att se. Träna, städa, hänga med Björn är dagens aktiviteter. Hälsa på mina kära kamrater på svt, göra ett uppdrag på onsdag med min firma CCstyling, sola, chilla och må gott få bli veckans övriga "att göra" ;D

HAHA kolla Emil! Han hittade tre stora platsskålar som vi ätit mat ur, slickade rent och rullade sedan lyckligt runt i gräset!

Donnan Greta är också en livsnjutare! Allt ligga ute i det fria, finns det något skönare frågar hon mig? ;)

Måste bara få visa denna bild. Jag stod och kastade kläder på sängen. Plötsligt låg Emil där och vilade. Det hade jag missat. Haha jag tror han undrade va tusan jag höll på med!? Varför får han ett par byxor kastade över sig. Men han låg snällt kvar ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you Sis!! Ska försöka ta mig upp snart igen!

2012-05-28 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0