Premiärdopp

Njaaaa inte för min del, för Gretas del! Oj så glad hon blev att äntligen få springa ner till vattnet och lägga sig. Emil och andra sidan va rätt nöjd han med, rullade sig i ngt som luktade död/rutten fisk. Inte lika trevligt om ni frågar mig ;)
Jag däremot har varit ute och vandrat i två timmar. Fotat och njutit av solen på min lediga dag. Innan det så var jag på café med M!
En bra dag med andra ord! =))

Bjuder på en hög bilder från dagen.
Först ut mitt lilla fågelbad som jag fixat med. Inte klart ännu men jag känner mig lite nöjd ändå ;)


Summer feelings or what?

Nöjd Greta!

Världens Finaste!

Så gulligt! Här ruvas det på ägg minsann! Snart få jag fota fågelungar ;)

Inte en gnutta snö så långt ögat kan nå!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såååååååå vackra bilder! Och TACK älskade Carro för alla underbara ord om mig!Kramar till Er alla i Umeå.

2012-05-21 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0