Top model nerver

Nämen inte JAG!? JOOOHOOORUU! Jag var hos frissan idag, klipp&färg. Man är ju löjlig MEN håret betyder så sjukt mkt för mig! Och att va trygg med sin frissa. Efter sju år hos samma så kan man inte va annat. Idag då det va nya personer som skulle sätta saxarna och färg i mitt hår så va det riktigt jobbigt!

Har haft panikångest inför denna dag, samtidigt som jag längtat väldigt mkt! Håret växer ut! Det vet jag och har aldrig varit rädd för förändring, snarare tvärtom! Förändring har jag hela tiden strävat efter.
Idag var jag, tjejen i top model som höll på svimma,kräkas och börja lipa över paniken när allt mitt hår föll till golvet!!!!
Gjorde inget av detta...men freakade och sa åt honom mitt i klippningen att jag inte klarade det, så vi fick mitt i göra en annan frisyr än det va tänkt. Är sååå glad att jag sa till.
Hade allvarligt talat inte pallat att ha 4cm långt hår över hela huvudet, inte idag iaf! ;) Haha nu har det gått 2tim sedan jag kom ut därifrån och magen börjar väl snart lugna ner sig. Puuh.
Men det är roligt hur man kan reagera!? Brukar skratta åt topmodel brudarna som idag var jag. Det kommer jag aldrig mer göra. Förstår dom precis!! =)

Vinden blåser på min nakna nacke. Ja det blev en kort frisyr, tillslut. :) Nu ska jag bara vänja mig, lära mig att leka med frisyren och gilla den mer och mer. Mörk brunt med guldiga skiftningar blev färgen.

Jag ska fotas av Jocke ikväll. Är fundersam hur jag ska se ut!? Resultat kommer.
Däremot bjuder jag er på ett par bilder som jag tog själv just. 
Flipp eller flopp? Ja egentligen spelar det ju ingen roll...håret är KLIPPT! ;P

Kommentarer
Postat av: Mimmi

SNYGGT BRUDEN!! :D

2012-05-02 @ 14:33:13
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

Men tänk! Du är fanimej snygg i allt jävla snyggjävel som jag saknar SÅ mycket!

2012-05-02 @ 22:18:04
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Therese Fagerlönn

Snyggt Carro, fan du är snygg i allt. Somliga har det bra :)



Kram på dig!

2012-05-03 @ 10:57:12
Postat av: Sanna

riktigt fin frisyr !

2012-05-03 @ 21:57:22
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0