Blue eyes

 
När jag kom hem från sminkjobbet så däckade jag i soffan. Dygntrött råkade jag sova i 1,5 timme! whaaat!? haha det var den eftermiddagen. Men gissa om det va skönt! (och behövligt uppenbarligen;))
Hann iaf vara över och hälsa på R och lilla L. Mys! Gav min vän sin födelsedagspresent, lite tidigt men så blir det när jag inte är hemma dagen när hon fyller. Älskar att få ge presenter, och ännu lite mer när mottagaren av den/dom nästan gråter av lycka, det är fiiiint! :) <3
Efter det var det shoppingdags, vi shoppade lite kläder till Pär, två nackkuddar för att minska nackspärren vid den långa flygresan som väntar. Bäst av allt så avslutade vi rundan med att äta ute.
Förrätt, varmrätt och coca cola Maaagiskt! :D 
Och nu skulle jag se Greys och slå in klapparna ( som jag inte hann med då jag somnade tidigare idag)...men då var det inget Greys. Hallå där inte okey!. Då fick jag istället ett ryck och sminkade mig själv lite tvärt. Resultatet blev detta. Är heeeeelt inne i färgen BLÅ nu! Såå vacker färg!! Nu är det dock dags att tvätta av sminket, kramas med djuren och sen hopp i säng.
Btw. Hur härligt är det inte med lite snö ute? Det ljuset tackar vi för! Mindre härligt är att min vinterjacka just gick sönder. Så just nu kör jag den hårda tonårsstilen - med öppen jacka. Vilket jag otrivs i, SÅ kallt juh! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0