En timme extra!

Fasen va gött det var att JUST idag få vrida tillbaka klockan en timme!
Jag trillade in i lägenheten inatt vid tolv tiden. Det enda som fanns i mina tankar var "sömn" #trötthet" och "sängen".
Som en utslagen hjälte föll jag pladask in under täcket och sen sov jag - tungt och skönt!
 
Idag skiner solen och jag måste bara gå ut och gå! Jag längtar efter vovvarna! Shit alltså,, abstinens direkt!
Ut och gå ensam? Hur mycket lockar det? Jag får ta med mig kameran helt enkelt ;)

Slappa, äta godis, se film, tvätta, äta gott och mysa med världens mysigaste katt det är vad som står på schemat idag. Även lite "julgöra" ska jag nog kunna trycka in ;) Om jag hinner så kommer bilder :)
 
En bild från den fantastiska middagen som jag blev bjuden på igår! En grymt god fläskfilé till middag och vaniljpannacotta till efterrätt! :)) Jag kunde inte fått ett bättre avslut på min dag alltså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0