Leopard scarfen och jul ljuset

Åhh jag måste bara få säga, innan jag babblar på om annat. Jag va ju hos sjukgymnasten...han är bäst! Han sa att jag blivit mkt bättre(positivt), dock kan det va lång väg kvar men jag fick 3veckor på mig att köra stenhård träning (iihihi) sen ska jag tillbaka. Då ska han bli imponerad, det är mitt mål. Och såklart så är jag förhoppningsvis 100 i form då.
Ja vad har jag mer gjort idag. Köpt en ljusslinga till sovrummet. LYCKAN för att få smyyyyg börja göra vinter(jul) mysigt ;D
Nu måste jag förbereda inför plåtning.
Dagens look. Bara för att kameran fick slut på batteri så blir det ingen bild på ljusslingan. Det får bli sen.
Mer av mig nu istället ;P Egen kär elleeeeeer vad!? haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0