monday

Idag är jag ledig.
Det enda jag gjort på förmiddagen är en härligt busig promenad med mina små hjärtan, vi gick över en dyngsur fotbollsplan och sedan in i skogen för att kasta pinnar, hoppa på stenar, äta blåbär och sånt där kul ;)
 
Nu ska jag snart iväg på gymmet. Rehab. Jag kämpar på med det här j***a knät! Mitt tålamod är som vanligt aldrig bra..vill vill vill på dansen ikväll också...hmm... vi ser ju hur länge jag håller ihop :P
 
Imorgon däremot då finns det inte tid för något annat är jobb! Jag ska hinna med 3stycken. Woop!
 
Kom på mig själv imorse att under den senaste 1,5 veckan har jag hunnit med att sminka/styla hår till hela 3 stycken olika tidningar! Det känns ju helt jäkla suveränt! :D ;D Resultatet det får ni se senare :)
 
Nä nu är det dags för lite gröt i magen innan träningskläderna åker på.
 
Dagens look


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0