Färg

Det kändes sådär att jag inte svettades idag när jag valde att ta på mig päls(fusk)västen och min höst hatt. Hade väntat mig att det skulle bli för varmt men istället kom tankar som 'undra vad jag har mina fingervantar?'

Hmm hösten är vacker och underbar på många sätt! Älskar alla fina färger och att få klä sig, lager på lager, men ändå så att man kan gå i bara strumpbyxor på benen om man känner för det.
Jag har dock påbörjat nästa nedräkning, 3månader och 2dagar kvar. Sol, bad och värme. Tjoo vad det kommer sitta fint!
Idag är jag på stan och ränner på möten. Spännande möten med nytt trevligt folk. Ikväll bli det en shoppingtur på utförsäljningen.
Imorgon är det ett födelsedagskalas här!
gääsp dags att fortsätta va aktiv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0