Paradiset för min själ

Förra veckan jobbade jag ingen dag. Då tog jag chansen att åka hem, jag & hundarna. Liftade med P till Övik där mami stod och väntade på mig. Liftade med henne hem. Så smidigt!
Vi åkte direkt till moster när vi kom till Sollefteå. Där blev jag som alltid bjuden på det bästa: Tomtegröt, mackor med getmese och go fika! Hon vet vad jag vill ha ;)
 
Stannade hemma till söndag morgon. Under mina dagar hemma så hann jag med att börja ta tag i löpningen igen. Och ingen kan va gladare än jag då jag märkte att mitt knä faktiskt klarar av att springa igen! yeeey!
En heldag med mami och lillasyster i Svall. En myskväll med Marre, lillasyster& Ayla, vi såg film, surrade, gick långpromis och åt massa snarra. Jag försökte fota en del under min vistelse hemmavid men det gick sådär. Hade inte jätte tur med vädret. Men vad gör det. Alla har varit lyckliga. Jag och djuren. Vet dock inte riktigt huuuuur många gånger man öppnat ytterdörren eller altandörren för en katt eller hund som vill ut eller in. Hela tiden. Men det är ett nöje för dom har verkligen SÅ roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0