Tre nya

Förra veckan så var jag på utbildning med jobbet, The body shop.
Det var en kul och lärorik dag där vi även fick chansen att träffa BS tjejerna från Piteå, Övik och Sundsvall.
Gulliga Emma som höll i utbildningen hade även med sig presenter till oss.
Redan där hade dagen slagit våra förväntningar ;D haha
Det vi fick var tre stycken nyheter som kommer ut i butik i början av maj.
 
Ett läppglans som innehåller både bivax och honung.
Lite svagt begiefärgat, super mjukt och skönt på läpparna!
Brazil nut oljan. Ännu en beautifying oil till samligen. Tjoho! Jag kan inte få nog av dom!
Använder min tidigare, med doft av citron, som nattkräm i ansiktet vilket har gett strålande resultat.
Så jag tror att denna nya få bli till kroppen. :) Brazil nut (paranöt) är alltså snart tillbaka i hyllan.

Slutligen så fick även en skrubb i samma Brazil nut serien följa med mig hem.
Den har jag ännu inte hunnit inviga men med tanke på innehållet så borde jag ta tag i den saken :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0