Härnösand

Förra lördagen var det dags för bröllop igen. En brud och två tärnor. Denna gång var bröllopet i Härnösand så jag var uppe redan vid 04.00 för att köra dit ner. Morgonmänniska som jag är så tyckte jag att det va SÅ mysigt! Sommarmornar, ljusa, stilla och alldeles underbart vackra.
Det var en ljuvlig dag med många skratt och fina möten. Jag känner alltid en sån enorm tacksamhet efter jag jobbat med bröllop en dag. Tacksam över mitt yrke som jag älskar. Tacksam över att jag få vara med på brudparets stora dag. Tacksam att få vara mitt bland all den kärleken som uppstår denna dag. Den stora bonusen förra lördagen var att jag ÄNTLIGEN fick jobba tillsammans med min otroligt duktiga vän Pauline som var fotograf på bröllopet. Hon är makalöst bra på sitt jobb. Och det var oerhört skoj att få ses och jobba ihop!!
Jag hade med mig min kamera och skulle ta några bilder från dagen. Men det hann jag aldrig med. Fullt upp med annat. Sån himla tur då att Pauline fotat och nu skickat mig en hög med vackra bilder.
Titta bara och njut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0