Helgen är återigen här

...och den är alltid lika välkommen! ;)
Igår var jag ledig, pysslade lite här hemma. Började göra om i hallen, dags för lite nya projekt känner jag och mina ivriga händer. Köpte en vacker tulpan bukett som redan inatt blev plötsligt utsatt av en vild katt. Det var svårt att missa när en tulpan hade lämnat buketten för ett liv på köksgolvet. 
Jag köpte även en ny köksduk igår samt lite typ. Jag tänkte börja sy lite. :) Och insåg snabbt att jag kunde göra ngt mer av det tyget så jag stylade om duken jag köpte. Mkt fint!
Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än jobb. Jo en romantisk middag ute med kärleken på Vezzo fick det bli. :) Och nu väntar soffhäng med karameller och film. Har en helg framför mig med jobb och jobb. Kul! ¨

Jag hade tänkt köra en osminkad look idag. Vad hände då? JO det här såklart ;) haha rena rama regnbågen. Färg färg färg! Det är magsikt härligt att gå runt med. Färg.
Trevlig helg alla! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0