Ringrostig partypingla

I lördags var jag och Pär bjuden på fest. Det var inte jätte kul. Det var en flyttfest för vår kompis E som har valt att dra ner till Norpan. Han blev säkert rädd när jag började babbla om alla roliga byggprojekt vi kunde göra tillsammans. hihi Kul hade vi iaf även om vi tycker han gör fel i att flytta! :) Men det är inte så att jag inte förstår honom. Umeå och jobb är inte jätte enkelt.
Iallafall så var det evigheter sedan jag var på fest. OM det kändes? Jaao! Gammel kroppen ville mest sova efter en lång arbetsdag. Men det var riktigt kul och vi var roligt folk som inte bangade utan var med nästan hela kvällen/natten. ;)
Vi bakade en fin morotstårta till honom också. Den tog snabbt slut vill jag lova ;)

Kommentarer
Postat av: E

kakan var nog de bästa på hela kvällen!. Tur du hade kul trots de överflödet av killar som fanns. jag mådde nog som dig dagen efter och kvällen är väldigt luddig, otroligt många luckor, nästan hela allstar och sista delen hos mig.

2013-02-26 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0