Jul i stugan

Som sagt, jag tar igen mig lite.Tänkte därför bjuda på några bilder hemifrån på julafton.
Att komma direkt från sol & bad till snö & JUL det var helt underbart! 
Att vara med på kort är kul, men det finns så mycket spännande runt om att spana på.
Favorit stället i köket vid julen. De fina tomtarna får sin plats i den gamla byrån.
Granen stod så grön och grann i stugan (huset)
Då jag kom hem så där dagen före jul så fick jag komma på något snabbt & kul att göra till dukningen.
Pepparkaksformar runt servetterna. Fiffigt va?

Tomten & Ayla.
Julafton bjöd på en gnutta sol&lätta puderliknande snöflingor
Massor med smaskigt fika! Det smakade nästa ännu bättre när man varit ifrån allt svenskt under en längre tid.
Alla mina paket. Massa toppen bra grejjor fick jag! TACK ALLA så väldigt mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0