med en ilande fart

slänger jag in ett kort inlägg här innan sängen kallar.
Jag skulle ju lägga in bättre bilder på sminket som jag gjorde i veckan som va. Här kommer dom! Btw. Älskar min aprikosa tröja, min absoluta favvofärg!!
I like. Do you?:)

Idag var jag uppe med tuppen.Skulle lägga smink och så inför dagens fotografering. Hur kreativ är man kl. 7 på morgonen?...inge vidare här hos mig iaf, som tur var så hade jag redan innan förbestämt hur jag skulle se ut. puh!
Fotografen blev även intervjuad till ett reportage under våran session, så ni kan komma att se mig i en tidning nära dig rätt snart. Så här blev sminket iaf. FÄRG FÄRG FÄRG. Och så lite kontrast ;) Tänker mig en liten fin färgglad fisk i havet...eller nått ;) Låt fantasin flöda helt enkelt.
Nä du imorgon väntar en lååång dag. Måste ila i säng NUUU! Sov gott raringar


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0