bättre sent...

Jag har ju babblat ett flertal gånger om hur många bilder och saker jag har liggandes i datorn/huvudet-som jag inte riktigt hunnit med att visa/berätta om här för er.
En riktigt roligt sak som jag gjorde i höstas var när jag sminkade och stylade Claras hår till ett stort julreportage i tidningen Mama. Superfint reportage blev det! Och jag hade en helt underbar dag där ute på landet tillsammans med dessa fina fina månniskorna! Jag hoppas på mer sånt 2013!:) Hur som helst så är det säkert en del av er som inte hann läsa denna tidning. Jag tog lite bilder med kameran från tidningen som kommer här. Så får ni iaf en glimt om hur det såg ut :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0