En del ur veckan som gått

I onsdags och torsdags hade vi kundklubbsdagar på shoppen. Otroligt roliga dagar att arbeta med många glada kunder.
På onsdags morgonen hade vi alla som skulle jobba fått tid hos frissan för lite kul hårstyling.
Det var dagens höjdpunkt! En sån LYX att få bli lite ompysslad&fixad av någon annan på morgonen. 
Och att vi alla kände oss extra fina gav oss bara ännu mer positiv energi för en fullspäckad dag.
Jag körde på looken i medlemstidningen. Leona Lewis sminkning. Men en liten egen touch.
Vi har fått in många skuggor i härligt vackra vårfärger - peppen på den!
 
Sen blev man såklart väldigt inspirerad så en del produkter fick följa med mig hem :)
Är fullkomligt kär i allihop.
En olja med doft av färska citroner. Den är ljuvlig!!
Använder den i ansiktet nu såhär års när man är extra torr.
Men den funkar lika bra på kropp som knopp.

En av de nya ögonskuggorna (be my clementine) som är minst lika fin att använda som rouge! :)
Det är bl.a den som jag har på mig på sminkbilderna ovan. Närmast näsan.
Ett solpuder (warm glow) som shimmrar alldeles lagomt mycket.
Tror nästan varenda kund jag sminkat i butiken fått ett svep i ansiktet av detta puder. ;) Så fint!
Provade detta glans en dag och sen var jag fast.
Smaken av vattenmelon tar mig direkt till en varm sommardag.
Finns även i många andra fina färger/smaker
Och sist det nyaste tillskottet på doftfronten. Precis som hela serien med bodybutter, scrub, lotion mm så finns det nu i detta format. En liten parfym i en rad olika dofter.
Mango och Satumas finns redan här hemma hos mig. Nästa tror jag blir kokos eller jordgubb. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0