Snörvel och host på den

Ja då var även jag sjuk! Inget mer allvarligt än en förkylning men satan så jobbigt det är att vara helt energilös, kroppen rör sig i slowmotion. Huvudet hänger knappt med. När jag öppnar min mun känner jag inte igen rösten som kommer ut. "Hej! Och du var inte alls välkommen in i min kropp-dumma förkylning! Du kan gå vidare nu!" ;/ Stoppa mig går inte! Jag jobbar på och trillar i säng före 22 på kvällen. Otroligt tråkig hemma, ser tv&sover. Allt för att orka jobba ;) Inget är omöjligt! Heja heja! Idag unnar jag mig en god lyxig lunch på Rost. Gott och behövligt. Däremot skrattar jag inombords åt damerna som sitter i bordet bredvid. Varför umgås man med folk som ger en dålig energi!? Varför snacka så himla mycket skit om andra? Snälla nån! Tack för att jag lärt mig uppskatta mitt liv och förstått vilka jag mår bra av att vara med! Så viktigt att inte dras ner av alla dessa negativa människor som finns runt om oss. Man får lära sig att stänga av eller vända det till ngt positivt annars kommer alla bli mkt bittra i slutändan ;) Nä dags att jobba igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0