KÄR UPP ÖVER ÖRONEN

Onsdagen förra veckan var det återigen dags att packa ihop sina saker. Så fort lillsyster slutade sin dag på jobbet så lastade vi in oss i den lilla blå bilen och började färden mot Stockholm! Båda två lika glada och förväntansfulla!
Två snabba stopp hann vi ändå med. IKEA och Tönnebro. Väldigt iviriga på att bara FÅ KOMMA FRAM!!!
Bilköer och sånt tjats var vi tvungen att genomlida då det var dags för ännu en långhelg med många trafikanter.
Väl framme kunde vi inte må bättre! Vi satte oss snabbt i soffan och fick gosa, pussa och ha det helt fantastiskt med våran lilla tjej!!!
Eftersom vi kom fram ganske sent så var det dags för henne att sova ganska snart. Redan då. När hon försvann ur min syn ville jag springa efter!! Kärleken som jag känner är obeskrivligt stor. Tanken på att vara ifrån henne över natten kändes väldigt jobbigt! Men lyckan på morgonen när vi vaknade och fick umgås med varandra igen. Jag och lillsyster tog vagnen och begav oss ut på en morgonpromenad. Undra hur stolta vi såg ut att vara egentligen!? Alla som vi mötte gav oss ett stort leende! :D
Hon är helt bedårande söt! Helt perfekt! Jag har fallit pladask för henne!
Vi hade det så BRA!! Man känner sig fullmatad med positiv energi & lycka! Sen att det var sommar där nere gjorde inte resan sämre! Vi stannade där till söndagen. Var tvungen att åka hemåt rätt tidigt då jag skulle med tåget från svall. Otroligt jobbigt att åka därifrån! Jag blev väldigt sugen på att flytta ner! Det kommer iaf bli vääääldigt många resor dit framöver! Bara under de dagar vi va där som hände det grejor i hennes utveckling. Jag har fortstått att det går snabbt när dom är små..men SÅ där snabbt! Känns skönt att nästa tripp redan är inbokad! :)
Moster Carolina! Jag har väntat i sååå många år på den här uppgiften i livet! (Då min moster har betytt och betyder än idag enormt mkt för mig!) Det har verkligen varit värt all väntan!!
Nu är det på riktigt! Hon kommer kunna köra med mig i framtiden vill jag lova!
Jag kommer göra allt för denna tjej!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0