Strålande maj!

Maj månad, hurra! Så väldigt mkt välkommen till mig. Och de tre första dagarna har alla bjudit på solsken. Bara det liksom! Idag är det fredag också. Det blir alltid snurrigt och förvirrat när det plötsligt blir en röd dag mitt i veckan. Men nu är det iallafall helg., igen! 
Idag har jag varit i farten. Tog en lång hundpromenad (i tid räknat & inte sträcka). Sjön håller på att spricka upp nu så Greta gjorde som hon alltid gör då det finns vatten. Går i det. Bara så att tassarna plaskar i vattnet. Inte längre ut. Där kan hon stå, i vattnet, och bara njuta. Lääänge. Haha och vad gör det mig. Hon måste ju få det då. Emil satte sig som han alltid gör. Solar och njuter av vinden som blåser skönt i hans ansikte.
Alla dessa små stunder njuter jag maximalt av och vägrar därför hetsa just då, där&nu.
 
Väl hemma igen så kastade jag på mig träningskläderna, cyklade till IKSU. Joggade och gymmade. Hem igen. Kastade mig i duschen. Hann knappt klä mig förns jag satt på bussen på väg till stan och källbergelmberg. (Var på Rapunzel igår och köpte lite löshår) Så gulliga Julia på källbergelmberg hjälpte mig att klippa av det till en bättre längd så det passar perfekt nu. Jag känner mig som en barbie. Fejk! Jag vet knappt hur jag ska röra mig för att se naturlig ut. Sjukt ovan att ha så här mycket hår. Hahaha men ändå är jag hur nöjd som helst! Det bästa är att det är clip-on så jag kan ta ut och sätta in det igen när än jag känner för det!
 
Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0