Moster lilla kråka

Veckan efter jag hade varit i Ljusdal så var det fullproppat schema! Jobb, packning, mm mm. En intensiv och rolig vecka! Jag kom hem klockan 20.00 på fredagkvällen och då skulle vi laga middag och packa det sista. Tänk att allt måste på något vis alltid ske i sista stund. Föll i sängs vid 01. Kl. 05 ringde väckarklockan. Upp och hoppa för att bege sig mot flygplatsen. Vi flög ner till Stockholm där hela min familj (förutom äldsta syrran) var samlade. Väl framme så åkte vi direkt på babysim med Elina. Alla följde med. Men det var bara jag, Pär och Fredrik som hoppade i poolen och busade med Elina. Efter det blev det fika, promenad, middag och förberedelser inför den stora dagen därpå.
Söndag. Den 6:e april. 2014. Elina fyllde 1 år!!! 1 år, redan! SÅ kul att få vara med och fira henne på sin allra första årsdag! Dagen bestod av paketöppning, fiskedamm, TÅRTA tillsammans med många nära och kära. Hon verkade väldigt nöjd med sin dag! ;) På eftermiddagen när alla åkt hemåt förutom några få, så åkte jag och Pär och tvärt hälsade på en av mina allra finaste vänner i södra Sthlm. En vän som jag längtat så efter att få krama om!! För det var något som tog emot i kramen, en liten bumling i magen. <3 Vi hade inte setts sen förra sommaren. På tok för långt mellan gångerna! Men nu vet jag att det inte kommer dröja lika länge till nästa gång och det känns skönt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0