Vart ska jag börja?

Det har varit kass uppdatering på den här sidan på sista tiden men det har helt enkelt inte funnits tid till att sitta här hemma vid datorn. Så nu kommer en hög med inlägg istället. För mycket kul har jag varit med om.
Sista helgen i mars månad då var jag hem till mor och far en snabbis för att sedan resa vidare ner till min kompis Pauline i Ljusdal. Sist vi sågs var förra sommaren i Härnösand där vi båda jobbade med ett bröllop så då blev det inte så mycket tid för varandra alls. Den här helgen skulle det också jobbas men mer på våra villkor ;)
Vi hade styrt upp med en "modell för en dag" helg. Tjejerna kom hem till Pauline&mig (Pauline bor superfint ute på landet). Jag sminkade och stylade deras hår. Vi valde ut kläder och sedan tog Pauline så många vackra kort på dom! Det var jättekul och jättelyckat! Vi har redan en ny helg inbokad i sommar för fler "modell för en dag", längtar!
På söndagen innan jag skulle bege mig hemåt så hann vi med både ett stylingjobb till en tidning i Järvsö och att leka lite själ framför kameran. Bilder från denna helg kommer att laddas upp här allt eftersom. Några på mig själv kan jag bjuda på redan nu ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0