Homemade

Jag har visst glömt att visa er vad jag pysslade med för ett par veckor sedan. Hade en vecka med typ inget jobb inplanerat så då passade det utmärkt att äntligen(!) bygga oss en ny sänggavel.
Jag älskar hemmagjort. Allt från fikabröd till möbler. Här hemma finns det därför gott om sånt.
Det jag gillar mest är nog själva tillverkningsprocessen, att komma på egna lösningar och såklart att se om slutresultatet blir lika bra som jag tänkt mig!
 
Såhär såg det ut före i vårt sovrum
Och här kommer efter
Jag har ännu inte stylat rummet helt klart men såhär långt är jag SUPERNÖJD!
 
I höstas hittade jag även en slags träbock i slänten där vi bor. Jag grävde fram den och gillade vad jag såg.
Nästan allt av gammalt träslag åker in i huset ;)
Nä men saken var den att jag ville göra en bänk att ha framför sängen och den skulle passa perfekt.
Jag bad pappa ta med sig en passande planka från våran ladugård att lägga på och vips så stod den där bänken som jag ville ha framför mig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0