Träna

Idag var det dags för stenhård träning.
Först ett core pass och sedan direkt på total training. Så galet härligt!
Att få bli mega slut så att varenda liten muskel i kroppen smärtar. Att hela tiden fokusera och stöta bort tankar som kan dyka upp i ens huvud -"VILA!, du orkar inte mer!" och istället bevisa att det gör jag visst!
Vi klarar så mycket mer än vad vi tror. OCH det gäller inte i bara träning, utan i livets stora hela!
Känslan efteråt är den bästa!
Livet på landet. Idag hade jag en "stan dag" eller vad man ska kalla det.
En dag när jag tar bilen och kör in till stan.
För att träna. Stora handla mat och annat. Dricka en kopp te med en god vän. Sånt.
Livskvalité i mina ögon.
På morgonsidan innan jag begav mig så fick jag ett ryck och ville sminka lite. Ovan är resultatet. Dock så kan jag fortfarande bli förvånad över hur mkt smink som försvinner i kamerans ljus. Ska man fotas ska man verkligen inte mesa på med smink, snarare ösa! ;)
 
Dags att kila ner och slö titta lite tv med en semla i min mun.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0